back on track

Det tog inte så länge innan nästa bloggpaus kom men nu är jag här igen. Designen på bloggen är lite sådär, men det kommer nog fixa sig med tiden.

Stora applåder till min lite smågalna men helt underbara kusin Madeleine (Mads som jag nog mer kommer ange henne som i bloggen) som har varit otroligt snäll och gjort en header till bloggen.

Om man bara kollar på headern så verkar jag väldigt lugn och naturig, verkar inte det som det? :)

Dagen idag.. har varit liiiite flumm med Jonna (under värsta händelsen idag så frågade någon kille som tydligen gick i femman om vi var höga på något) och det är nog det mest uppseendeväckande saken som hänt idag.

Som engelskaläraren i Torquay i somras alltid sa: good times =)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ursäkta! Vill du att jag ska ändra den elr? :O Den kanske inte passar "fröken perfekt"! :p <33

2009-08-31 @ 20:29:37
URL: http://llenes.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hahah jag tror nog inte att Kenny vet hur folk är när de är höga på craaaack! ;D <3

2009-09-01 @ 14:42:07
Postat av: kd

Madeleine: Den funkar finfint :)du behöver inte ändra <3



Jonna: Haha neej det tror jag nog inte heller att han vet ;) Men han gissade rätt på din ålder (alltså den mentala) <3

2009-09-01 @ 18:48:04
URL: http://kduun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0