sista dagen.. eller iallafall sista dagen på ett tag

Idag var sista helgdagen innan lovet. Det var sista dagen pålänge som jag kunde klaga över att det är måndag imorgon och att jag lätt skulle kunna vara ledig en dag till.

Gick till stan med min kompis Ellinor för att köpa lite basicsaker som linnen och nagelborttagningsmedel. Och som vanligt så köper jag något, fast bara saker jag verkligen behövde.

Men måste plugga matte nu. Har sista mattelektionen imorgon och då ska diagnosen för det här kapitlet vara klart, just typiskt, och jag är inte ens klar med kapitlet ännu. Får hålla tummarna att mattefrökenen inte dödar mig imorgon (skulle inte vara för förvånad om hon gjorde det)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör mig glad

2009-06-08 @ 16:10:15
Postat av: Madeleine

Karin, du är bara för söt! Jag kom och tänka på det när jag såg din otroligt snygga header! BTW, kanske borde tänka på en uppdatering... <3

2009-08-30 @ 22:52:57
URL: http://llenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0