can't stop, No I won't stop

Äntligen lördag!
Kom hem igår strax efter tolv och gjorde sån snygg entre hemma genom att snubbla in på tröskeln till mappas rum (badrummet ligger vägg i vägg med deras sovrum så man måste igenom för att ta sig dit).

Nu ska jag städa mitt rum... ska få gäster ikväll så det är verkligen dags att klädhögarna hängs upp på galgar nu. Det glada är iaf att jag nu har Franz Ferdinands album som jag sitter och drogar i :)

Jag och Jonna är ivriga lyssnare på dem och vi vet ingen annan som gillar dem så att vi märkte att båda vi gillade dem i somras var jättekul. Och igår på SOn så började vi läsa om första världskriget och då läste vi kapitlet måttligt roade men så märkte jag en sak.

*ropar över halva klassrummet*
-Jonna.. har du kommit till sidan tio?
-Nej inte ännu (hon satt och snackade med Agnes och några andra)
-Läs stycket precis innan svarta veckan
-okej... (hon läser intensivt) åh.... FRANZ FERDINAND :D

Är man musiknördar så är man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0