cuz i'm fifteen

Vilken dag det varit :D
Min första dag som femtonåring och det känns helt annorlunda.. eller inte särskilt precis men kul har den iaf varit.
Först rättade jag och pappa till fel jag skrivit i uppsatsen så nu är den nästan klar. Sedan kom Ebba över och vi åt födelsedagstårta och hade djupa meningsfulla diskussioner. Sedan så drog vi och Lollo på bio.
Vi såg fame och den var g r y m t bra asså!!!

Älskar den, ibland förstår man vara varför man dansar.

Och en till grej som gör mig bara varm av glädje är tanken på att jag fick mobilen jag ville ha :D:D Så nu har både jag och Maja L likadana mobiler (fast hennes är svart och min ljusrosa) så nu är de syskon. Välkommen i familjen lilla mobil, du kommer bli väl omhändertagen.
Just nu får du i dig all möjlig musik:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0