these works can't expain what words should explain

Håller just nu på att fixa en till spellista till spotify.
Jag är helt galen i spotify, visst mycket finns inte men mycket finns :) Och så stör jag mig på reklampauserna som känns som att de kommer hela tiden men ändå är jag för slö för att betala för premium. Det är inte dyrt så jag vet inte varför jag inte betalar..

Imorgon blir det iaf prov. Både prov i fysik och så i franska. Men franskaprovet är "bara" ett test några forskare (eller nåt) i frankrike har gjort och skickat ut till olika skolor i EU. Och imorgon smäller det av.. kommer sitta apnervös fast det inte påverkar betyget men jag kommer göra sk*tdåligt ifrån mig för att det är en hörövning med flytande prat med ord ingen av oss någonsin hört, och sen på det så är de ju så byrokratiska i frankrike så vi ska fylla i flera papper med siffror och grejs för de ska kunna hålla koll på vem som är vem. Så vi ska skriva dubbla papper och om man inte hinner så räknas inte de andra svaren.
Tur att vi är friare i sverige utan alla papper som ska fyllas i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0