farmville

Japp, jag tillhör gruppen av vi som är besatta av farmville. Såfort jag loggar in på facebook måste jag se hur det gått för farmen. Blir alldeles överglad om man kan skörda och nedstämd om saker har vissnat. Känner en liten press att fixa poängen men egentligen för vilken anledning? Så man besöker sina grannar för att tigga till sig poäng typ. Är det någon mer här som känner igen sig?

Nu till min fråga, varför finns "funktionen" pet när man trycker på djuren?

'

det enda som händer är att de hoppar till så damm flyger och sen får de hjärtan..


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja den var helt okej :)

2009-10-10 @ 21:03:50
URL: http://elliinns.blogg.se/
Postat av: Bertman

HAHAHAHA! Jag leder asstort :p liten nörd jag med... eller stor! Karin jag saknar dig grymt mycket, jag vill också sitta inne och kolla på en film med en stor poppconeskål med dig! :p Förresten, mina djur hoppar inte till och de får synerligen inte några hjärtan eller damm! :O ORÄTTVIST! <3

2009-10-14 @ 23:15:22
URL: http://llenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0