helt random bara

Akut-jag-måste-plugga-fall

Var lite halvt borta idag i skolan då jag var grymt trött. Drömde helkonstiga drömmar..

som att jag och Frida var ute bara vi två en kväll och gick på resturang där får gick runt löst. Vi frågade ägarna om fåren verkligen ska vara där och de svarade att fåren egentligen bara var några lodisar som kommit vilse. Sen gick vi in till någon klubb eller något som bara var ett stort svart rum. Jag lämnade min väska på golvet innan några personer jag inte träffat på evigheter från förrförra musikklassen bland annat hoppade på mig.
Sen var vi och åt igen hemma hos mig och då kommer jag på min väska. Springer tillbaka och där är den men nästan hela mitt innehåll i plånboken är borta (iaf pengarna och mitt kort) men de lämnade efter sig massor av sim-kort och en tjuga.

Så vad betyder den drömmen egentligen? Är det sant att man kan tyda drömmar?

Nu ska jag inte prata på om helt random saker. Utan main focus är plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0