I press trigger I don't press people's buttons

Lazyyy sunday!
Och det är skööönt :)

Diggar ni också lata söndagar?

Jag tycker det är helgreat med det för då känns sista lediga dagen lång och man tycker att det på något sätt ska bli skönt att komma till skolan igen och träffa alla galna vännerna igen.
Idag var jag och Jonna i kyrkan för det ingår i ledarutbildningen och både kantorn och prästen är lite halvskumma där så vi satt och skrattade. Kantorn gav värsta Tim Burton känslan när han spelade orgel och sjöng lie halvmysko.

Nu blev jag ju sugen på att kolla på film. Fast jag behöver verkligen plugga lite mer om keramer.
Alla älskar ju kemiläxor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0