jag är faktist en väldigt kulturell människa

Förlåt för usel uppdatering.

Idag så jar jag iaf varit i Stockholm med mappa för att kolla på en teaterföreställning på en teater där min pappas kusin är producent, teater pero.

De har mest föreställningar för barn men brukar också ha för äldre. Idag så såg vi på en som handlade om saxofonens uppfinnare. Jippi tänkte jag lite sarkastiskt innan men den var faktist kul. Jag (kanske inte den mest mognaste av alla, men det är okej) satt och skrattade väldigt ofta.

:)

Kommentarer
Postat av: anastacia

svar: ja men då är det bara att ta en fuktkräm..:)

2009-10-10 @ 19:22:25
URL: http://anastaciaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0