NEEEEEEEEJ



BouncE <3
Min favorit dansgrupp, mina stora idoler ska sluta dansa tillsammans. De tycker det är dags att gå vidare och väljer då att sluta som grupp. HÅLLER INTE MED!

Har grymma minnen tack vare dem, första gången jag såg dem på tv och bestämde mig då att börja dansa streetdance också och inte bara jazzdans, första gången jag såg dem live (första uppsättningen av Gökboet) och blev helt tagen, första sommaren på deras summercamp då jag bad dem skriva sina autografer på min mage (på tröjan), andra sommaren på deras summercamp och då var också mina bästa kompisar Ellinor och Rebecka med, andra gången jag tvingade mappa med på den nya säsongen de hade Gökboet, alla gånger jag försökt härma deras danser, när jag och Denize hade film marathon med deras framförande de gett ut på dvd, när jag såg Caution

Det är en heldel som nu snart kommer få en tillkomling för jag måste till deras sista uppträdande.

Kommentarer
Postat av: emmish ;P

Jag kan hänga med om du vill :D (om du inte ska gå med nån annan)

2009-10-19 @ 21:14:56
URL: http://aahlborgs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0