studiedag

Studiedag idag och vad gör jag? Jo jag kollar på detaljer till det nya köket vi fixar. Kom inte överrens med mappa om vilket träslag och färg vi ska ha på golvet så där stod i mitt i affären och argumenterade om varför vi ska ha mörkt respektive ljust golv.
Och det hela slutade med att vi fick ta med oss utställningsbrädorna hem för att kolla hur det ser ut här. Gissa vem det är som har sagt att h*n har ångrat sig? ;)
Jo mappa.

Sen kollade vi på mobiler och jag har hittat den jag vill ha. Fyller ju år om två veckor så då kan jag önska mig den i födelsedagspresent (A)

Nu så lyssnar jag på musik fast jag egentligen borde plugga..



Kommentarer
Postat av: Bertman

Den har min kompis! Den är grymt snygg men inte handikapsanpassad så jag kan tyvärr inte hålla på med den... :p

2009-10-14 @ 23:22:55
URL: http://llenes.blogg.se/
Postat av: kariind

Ja ännu ett till bra skäl till att skaffa den :D Då kanske jag möjligtvis kan ha den mer än du på sommaren ;) nejdå :) Men har du hittat din älskling? <3

2009-10-15 @ 14:32:28
URL: http://kduun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0