tänk om jag..

Var den nya Paris Hilton.

Hur skulle min vardag se ut? Vad skulle jag göra?

Okej,, jag säger fyra saker jag skulle göra, köpa k l ä d e r, fixa trevliga överraskningar till mina nära och kära, donera en del till någon orginisation (eller bättre upp starta en egen och ta med min kära kusin Ellinor som vill till Afrika och voluntärarbeta på en expedition) och så lägga undan så mycket pengar att jag aldrig skulle behöva arbeta en endaste dag i hela mitt liv.

Jag skulle lätt kunna ta över hennes liv i en vecka bara som omväxling. För ellerhur, jag passar perfekt för en ny något crazy fotogalning?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0