the day was rainy but you were my sun

HEEEJ!
Förlåt att jag inte bloggat på h e l a dagen men jag skulle träffa Maja D och Ebba på stan vid tolv och som vanligt så var jag en tidsoptimist så det blev lite stressigt i slutetet ;) Men jag och Ebba kom tio minuter tidigare så vi kunde ha tagit längre tid på oss.

Vi kollade runt i nästan alla butiker i lilla staden efter nya höst/vinterkläder och jag hittade en hel del. Så mycket att jag inte vill betala allt själv så jag la undan det så åker jag och mamma ner på stan imorgon och köper det :)

Känner som att jag gjort bra köp.. Nödvändiga köp och nästan inga impulsköp alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0