there's a she wolf in the closet

Kom hem vid fem. Sur, blöt och trött. Så jag slängde mig i soffan.
Nu känns allt mycket bättre :)

Dagen med Amanda, Lina och Katarina var riktigt rolig. Det blev en hel del catch up och så shoppning för hela slanten ;) Okej, som vanligt när jag är ute på shoppingrunda och är på humör så ryker det pengar. Men det är ändå inte så ofta sånt händer.
Tänk nu sitter de och guppar på havet ända till Finland. Hoppas de får en trevlig resa hem igen :)

Påväg hem, på tåget så satt en gubbe och sov och dregglade. Mysigt! Och jag flyttade hela tiden mina fötter så det inte skulle råka hända en olycka mellan hans saliv och min fot.
När tåget var framme väntade jag länge på att bussen skulle komma då jag var riktigt trött. Hoppade på bussen och när den körde iväg så föll jag på ett par. Reste mig generat upp, bad om förlåtelse och fortsatte bak i bussen. Råkade knocka till en tjej med shoppingpåsarna, bad om förlåtelse och satte mig ned.
Strax därpå märkte jag att jag var på fel buss. Hastigt hoppade jag av och gick hela 45 minuter hem. Det regnade.

Men nu är det finfint! Spelar café world på facebook och hänger de tre linnerna jag köpte idag på galgar.
Jadå! Karin ska bli bra på att hänga upp sina kläder minsann ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0