yes we play along as far as we can

Suuupertrött sen igår kväll. Hade det g r y m t kul men någon fjortis irriterade sig tydligen på allt jag gjorde (till och med när jag satt tyst på min stol, då var det att mina klackar var för nära hennes stol).

Men idag var kul, om vi bortser från de stunderna då hela klassen höll på att somna. Och såklart så har vi en nittio minuters matte som sista lektion till halv fyra så då var vi rätt döda men Alex (en i klassen) hade kul med mitt hår och låtsades vara frisör då det inte fanns något bättre att göra.
Så nu ser det ut som att jag har ett paraply fastsatt i huvudet och så bredvid den en jätteruffsig kaktus, ja det var en bra beskrivning ;)

Dans ikväll då :D


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sV: Tack för din gissning! Nu finns svaren vilken kavaj som var dyrast och billigast uppe i mitt senaste inlägg, titta in och se om du var en av dom som hade rätt!=)

2009-10-08 @ 08:49:22
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0