Dagens planer:

*Städa

*Få tag i Jonna

*Ledarskaps kurs

yes! Idag så blir det min favoritsysselsättning halva dagen.. STÄDNING! :)) ..eller inte. Hatar verkligen att städa så jag gör det så sällan som jag kan men om man inte är världens mest ordningssamma person, host, så måste man göra det för att ens kunna stå ut i sitt rum.

Sen så ska jag och Jonna (och många fler såklart) på en ledarkurs. Vet inte riktigt vad som menas med det men det kan nog vara bra att ha gjort. Om man är där på 75% av kursen så får man ett intyg som man sen kan lägga till sitt cv. Oh yes! Jag kan faktist tänka ansvarsfullt inför framtiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0