justmyluck

Okej, nu är det officiellt. jag hatar vårat internet.
Seriöst.. den förlorar kontakten nästan hela tiden. Vanligtvis så reparerar den sig snabbt så man knappast tänker på det efter ett tag men nu när jag samtidigt "bråkar" med grafikkortet (skaffar nya drivrutiner) så blir det bara jobbigt när det tar sån tid.
Och som salt i såren så stänger skärmen av sig efter ett tag och börjar blinka i massor av fina färger, som iofs är fint men inget jag önskar nu, ibland och då är enda alternativet att tvångsavsluta datorn och sätta igång allting pånytt.

Men nu.. efter tre timmars slit så kom jag på att det var skärmsläckaren som gjorde att skärmen började blinka (har ju inget fungerande grafikkort) så NU går det att fixa hem drivrutinen eftersom att jag stängde av skärmsläckaren. Duktigt Karin! Bättre sent än aldrig.

Så nu är nedladdningen på 99% och jag håller tummarna att det kommer funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0