nineoneone

Vad är det för stad man bor i egentligen?

Seriöst, det har varit skolbränder och massa sånt skit i massvis. Idag (såklart när vi hade ett roligt ämne, hemkunskap) så började matsalen brinna så alla fick sluta tidigare.
Visst det var kul att sluta tidigare men blåbärspajen vi bakade blev inte helt klar så vi fick äta upp en halvgräddad blåbärspaj innan vi klättrade ut genom fönstret.

Japp, ni läste rätt. Fönstret. Men det var av eget val för den vägen gick snabbast och dessutom är det inte varje dag man kan klättra ur ett fönster ur skolan utan att någon lärare ger en onda ögat.

Så nu har det blivit avcheckat på min lista över totalt onödiga saker jag gjort.
Plus for me!

Jag lovar.. jag kommer flytta härifrån såfort jag kan.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Flytta hem till MIG!! <3 :D

2009-09-10 @ 22:31:54
URL: http://llenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0