nittontrettiofyra

Kom precis hem från en j o b b i g  danslektion. Det jobbiga var inte själva dansen utan uppvärmningen som bestod av några minuter 90grader. De minutrarna kändes som en evighet, benen skakade och man fick kämpa med att andas. Jag är inte den starkaste eller den mest uthållande personen (A) Tjejen som var bredvid mig kämpade mot smärtan hon med så vi kunde utbyta ord hur ont det gjorde fast det blev med "ahh" "neej" "usch" "fy f*n" och andra inte så utvecklade meningar.

Tycker man borde kunna träna musklerna utan att det skulle behöva vara jobbigt. tycker inte ni det?

Men nu ska jag snabbt hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0