praoo

Nu är man hemma från sommarstugan (;

Idag så har jag och Agnes haft våran första praodag i nian. Stället där vi skulle praoa blev lite av en chock då vi trodde att vi skulle praoa på ett annat ställe med ungefär samma namn men så visade sig att de menade gymnasiumet. Så nu jobbar vi från kvart i åtta till fyra varje dag i en kafeteria på ett estetgymnasium.

Jag trodde det skulle bli hur pinsamt som helst men det funkade helt okej. Förutom det att det saknades saker som alla ville köpa så flöt det på.

Mina observationer:

*om inte cola finns tar man fanta
*slickeklubbor är uppskattat och finns det inte klubbor så blir de ledsna
*kvinnan som också hjälper till där utnyttjar varje tillfälle att kunna säga till mig och A om vi gör minsta lilla fel (som t.ex. skrattar)
*det finns flera söta killar där..
*..och några av dem känner man igen sen tidigare missöden

och sist men absolut inte minst

*våran handledare älskar skvaller, så vi fick höra en del idag. Intressant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0