seeeeg

Vissa dagar känne man sig bara seg och trött. Idag var en sån dag.
Den saken idag som piggade upp mig så jag inte skulle somna var mina skor, kanske för att jag behövde koncentrera mig så jag inte skulle falla (högklackat u see).

Men nu sitter jag här framför datan igen, lite halvt zombie men ändå inte redo för att sova. Det får bli lite mer textpluggning på en låt jag ska spela på klassens musikcafé :)
Temat på musikcafét är svenskt så alla låtar kommer vara på svenska. Vårat älskade lilla land ska få en hyllning :D ..eller vi får se hur hyllning det blir efter jag sjungt "min" låt :P

Godnatt folks!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken låt valde du då? <3 Om du kollar på min blogg har jag lagt ut bilder på håret nu :p

2009-09-03 @ 18:48:07
URL: http://llenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0