tjugotvåsexton

NU har jag bytt låt till klassens musikcafé igen :)

Det är väldigt stora grejer det med musikcaféna så det är riktigt viktigt att man väljer en låt som man trivs med. Den förra "Kalla mig" med vapnet kände jag var riktigt bra, men har tvekat nu i flera dagar om jag verkligen vill köra den. Och just nu slog det mig... Bo Kaspers Orkesters låt Dansa på min grav. Är inte den rätt så perfekt?

Musikcaféna är våra "prov" i musiken. Det är konserter vi gör med klassen för att både träna att framföra låtar för publik och såklart för att samla in pengar till klasskassan ;)

Den här har temat svenskt så det måste vara ett svenskt band på svenska. Vi kommer få det funka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0