tvåminuterövermidnatt

Nu har Ellie gått hem och jag sitter ensam kvar livrädd för smällande dörrar. Själva filmen isig var inte så vidare läskig men nu efteråt nu när min hjärna sätter igång blir det spooky.

Men kan tänka tillbaka på alla kuliga händelser idag.

Som t.ex den levande statyn i gamla stan som förföljde människor (fast det kändes som att det bara var jag och Robin som skrattade åt det), den enormt gosa glassen (hej tjockis), gåturen hem från tågstationen då Ellie mötte upp mig och vi köpte onyttigheter (..och gick hem med en 2 liters flaska cola, stor godispåse och marabou choklad och dessutom med skorna i händerna för vi orkade inte ha på oss dem).


Ibland ser vissa händelser bara för konstiga ut, men man accepterar dem och bjuder på sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0