yes, äntligen! en ny seger över datorn

Sådär, nu var det fixat :D

Och vad konstigt det känns att bilden på skärmen är så liten ijämförelse hur den varit de senaste timmarna.
Tänk så fort man vänjer sig och skaffar sig vanor. När allting är nytt så går tiden långsamt och man undrar hur man någonsin ska klara av att göra något, hitta eller liknande men ändå så klarar man det andra dagen.

Haha som när jag var i England tre veckor i somras så var jag i början ovan med att bilarna kom från fel sida av vägen men lärde mig rätt fort varifrån de kom. Men sen när jag kom hem tog det låång tid innan jag lärde mig tillbaka igen. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0