varning för onödigt inlägg om dagen

Härlig måndag igen!
Fast efter en söndag då man pluggade mest hela tiden i ensamhet kändes det här faktiskt bättre.
Första riktiga lektionen var ett matteprov som jag började plugga till igår... men jag tror det gick rätt bra. Alla klagade sen efteråt hur det var det de inte pluggat på som kom med så hehehe skönt att inte ha pluggat så mycket då ;)

På gympan åkte vi skridskor igen och det första jag gör är att jag går ut på isen med skydden på. Då fick jag reda på att jag aldrig mer ska göra det :) föll på direkten och tjena blåmärken. Det roligaste var att idrottsläraren såg det och skrek "GICK DU UT MED SKYDDEN? MAN SKA ALDRIG GÖRA DET. DET BLIR GLASHALT!" Tack jo jag märkte det.

Efter skolan blev det gymmande igen och som tur så fanns det lite ögongodis där idag. En viss söt kille som går på gymnasiet där jag praoade var där. Men är inte intresserad av honom för det finns en annan väldigt intressant person... (a)
Hursom så såg jag honom sen igen i mataffären när jag var där med mamma och ja, gjorde ett väldigt graciöst skutt bakom en hylla innan han hann se mig. Tror jag lyckades mig osedd resten av tiden också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0