läsare! :D

Innan skrev jag ju att jag tänkte hitta på något till "balen".
Kan säga att jag har försökt pusha på andra att också göra saker. Har till och med gett förslag till måttligt roade miner.

MEN NU har tre modiga och trevliga killar i min klass gått med på att köra ballongdansen ifall 3000 personer joinar en grupp på facebook.

Det här är den första (okej tillsammans med gruppen att om 500 pers går med söker min vän Maja Dencker till Idol) gruppen jag verkligen vill ska lyckas komma upp till sitt antal.

Om ni har facebook så kan ni väl vara extremt gulliga och bara trycka på en liten knapp? [Gå med i gruppen]



klicka på bilden för att komma direkt till gruppen

Kommentarer
Postat av: Elise

sv: HAHAHAHAHA jaa typ? XD Okejj ska prova :D<3

2010-03-09 @ 15:17:18
URL: http://eliseekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0