rädsla för mörkret

Okeej nu darrar jag av skräck.. ska göra det läskigaste jag gjort på länge..
Jag ska klättra upp dit.
Tänk er känslan. Drar ned stegen med ett gnissel. Känner hur den iskalla luft som är där uppe blåser ned i ditt ansikte. Du tar första klivet på stegen och den skakar till lite. Du klättrar högre upp mot det svarta hålet. Känner hur unken vinddoft möter dig. Nu är du nästan högst uppe men måste böja dig till andra sidan av öppningen för att kunna tända lampan. Om du inte tänder lampan kommer du bara famla runt utan att veta vad du tar på eller var du är, men du är inte helt säker på om du vill veta.

Okej jag erkänner.. jag är ganska lättskrämd när det gäller vindar och källare. Men det har sina logiska orsaker (skyller jag på)

Och varför måste jag upp dit nu?? Jo för att min vårjacka är spårlöst försvunnen och misstänker att min mamma packade ned den i någon kartong för att den inte skulle ta utrymme i hallen.

suck.. dags att börja leta där uppe bland döda flugor och intorkade spindlar..

Kommentarer
Postat av: malin

sv: ja de tror jag med =)

2010-03-09 @ 22:36:31
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: JAGHETERINTESUNE

Tack så mkt! :D

2010-03-09 @ 22:53:13
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: madde

tycker att han är hur söt som helst :P

min lilla syrra älskar honom ;)

2010-03-10 @ 16:38:08
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Om du vill att jag ska besöka din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0